2009. augusztus 7., péntek

színezés

Tévétnéztem volna ha?? ha anya megnem jelenik és kapcsolja ki:(, de azért a h2o-t megnézhetem. cserébe kicsit kínoztam mert ott ültem a nyakán és nyavajogtamneki - unatkozommmmmmmm kb. ezt mondogattam neki 80 szor:) szegény megtudta milyen az ha elszakítanak a tévémtől!! tévém, úristen függőlettem, két nap alatt. mondom mikor a laptopomat karácsonyra megkaptam 3 napig lesebírtak vakarni, amikor sikerült és a szüleim lesszedtek, akkor az ősök fülét csócsáltam, megelégelték is vissza juthattam a laptophoz. ezzzel a módszerrel szintén próbálkoztam, de nem jött össze ezért elvonultam egy kicsit a laptophoz zenéthalgatni, de ezt is untam, márha egyáltalán jönnnek látogatók??? jó kérdés. fapofával ültem és bambultam a netet és csak kattintgatttam a google-n, végre találtam egy elfoglaltságot:) a neten összefuttottam egy internetes lappal ahol kilehet színezni egy csomó képet, h2o, hannah montana-sa és Twilight-osat is. mit választottam? minek írjam le majd rájött. 23 perc alatt lettem kész, mert a színeket kellett nézegetni, hogy melyik hasonlít az eredetihez, mert nincsen veszettül sok szín, de remélem azért, nem gáz!!íjme: (katt rá)

2 megjegyzés: